Facultats i centres
Serveis administratius
Serveis generals
Arriba el Nadal i amb ella el temps lliure i els dies sense massa obligacions que atendre. És un bon moment per a llegir i curiosear nous llibres, altres històries..
La Fecyt, Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia, ha organitzat el "Segon Cicle de formació online de Scopus" que tindrà lloc del 17 al 21 de desembre de 2018.
Les sessions són gratuïtes i per a realitzar-les cal inscriure's-hi prèviament.
¿Coneixes la Bibllioteca Universitària, els nostres serveis i activitats? Dis-nos a través de quins mitjans i valora'ns. Amb prou faenes et portarà 1 minut a contestar a les nostres 5 preguntes. Fes clic en el enllaç... i gràcies per col·laborar !!.
El personal de la Biblioteca de Filosofia i Lletres ha realitzat una selecció de llibres perquè pugues relaxar-te llegint aquest Nadal.
Acosta't a la 1a i 2a planta de la Biblioteca de Filosofia i Lletres i porta't en préstec les lectures que tries.
El 10 de desembre de 1948 es va proclamar la Declaració Universal dels Drets Humans de les Nacions Unides. 70 anys després commemorem aquest important esdeveniment, i la Biblioteca Universitària participa en aquest projecte.
Des de la Biblioteca contribuïm en dues exposicions, una dedicada al que sabem sobre els drets humans i la censura del coneixement i l'altra a l'incompliment que hi ha hui en dia dels drets humans i a les migracions espanyoles.
Tota la informació està disponible en la web de la commemoració.
La Biblioteca de Filosofia i Lletres, amb motiu de la commemoració del 40 aniversari de la Constitució espanyola, presenta una mostra bibliogràfica que pot visitar-se, del 4 de desembre 2018 al 14 de gener 2019, en la 1a planta de l'edifici de la Biblioteca General.
Aquest mes, amb dies de festa i vacances properes, la Biblioteca de Filosofia i Lletres et recomana quatre llibres de l'autora italiana Elena Ferrante, que formen la seua tetralogia "Dues amigues".
Si no vas poder llegir-la quan va ser publicada o no has vist la sèrie de televisió ara pots gaudir-la.