Facultats i centres
Serveis administratius
Serveis generals
Al llarg d'enguany, a la Biblioteca Universitària hem estat realitzant la implementació d'ÀNIMA, una nova plataforma de gestió bibliotecària que ara us presentem.
Arran de l'anul·lació, per causa de la pandèmia Covid 19, de la formació presencial de Web of Science programada per al mes de novembre, la FECYT, Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia, ha organitzat, conjuntament amb Clarivate Analitycs, unes sessions de formació online gratuïta que tindrà lloc del 9 al 27 de novembre de 2020.
Un any més la Universitat d'Alacant acull aquestes Jornades sobre la Canyada Real. Comptarà amb una mostra virtual bibliogràfica sobre vies pecuàries, Mesta, pastors, pasturatge, pedra seca i transhumància elaborada per la Biblioteca de Dret de la Universitat d'Alacant.
Enguany es commemora el centenari del naixement de l'escriptor Miguel Delibes (Valladolid, 17 d'octubre 1920-12 de març de 2010). La Biblioteca de Filosofia i Lletres ret homenatge a aquest gran novel·lista.
La FECYT, Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia, ha organitzat, conjuntament amb Elsevier, el segon cicle de formació online gratuïta sobre la base de dades Scopus, que tindrà lloc del 26 d'octubre al 6 de novembre de 2020.
L'empresa Elsevier ha desenvolupat una sèrie de simposis online, sota el nom de la professió infermera a revisió, que es duran a terme entre el 5 i el 20 d'octubre.
El servei de préstec quedarà interromput en totes les biblioteques i punts de servei de la BUA del 15 al 20 d'octubre, a causa de la interrupció total del sistema de gestió bibliotecària i la seua migració a una nova eina.